četrtek, 26. julij 2012

Tabaluge v Perniu

1. dan poti: Prvi dan naše poti se je začel z otvoritveno slovesnostjo na olimpijskem stadionu v Helsinkih. Po slovesnosti smo sedli na avtobus, ki nas je odpeljal proti našemu prvemu tabornemu prostoru. Ta je bil nekje v gozdu, blizu Pernia. Takoj smo si postavili šotore, seveda na najboljšem prostoru, ter izobesili slovensko zastavo. Po snedeni Jauhelihasoppi (finski tradicionalni juhi) smo šli veslati na jezero, kjer smo raziskovali bližnje otočke. Sledilo je večerno spoznavanje, priprava večerje ter delitev v manjše mednarodne skupine (Slovenci, Belgijci, Avstrijci, Portugalci ter Finci).

2. dan poti: Danes nas je čakal celodnevni hajk, na katerem smo imeli različne kontrolne točke (pletenje ribiške mreže, izdelovanje pekača za peko rib, nabiranje borovnic, odgovarjanje na vprašanja, itd.). Pozno popoldan smo prispeli na naš novi taborni prostor, kjer smo postavili šotore in skuhali večerjo, saj smo bili dežurni vod. Sledilo je savnanje in kopanje v jezeru. Po krajši osvežitvi smo imeli mednarodno večerjo, na kateri smo Tabaluge pripravile odličen ‘’šmorn’’. Ta je pustil posledice v loncu – drgnjenje le-tega do enih zjutraj.

3. dan poti: Po zajtrku nas je čakala nova naloga. Vsaka ekipa je dobila nekaj materiala glede na rezultate orientacije iz prejšnjega dne (slama, vrv, plahte, les, plavalni obroč). Iz teh materialov smo morali zgraditi čoln. Vse ekipe smo se združile in skupaj smo izdelali pravo barko. Pred kosilom smo se še naučili belgijski scout baseball. Po kosilu je sledilo izplutje čolna, ki je plulo pod slovensko zastavo. Pozno popoldne smo se odšli kopat v jezero. Po večerji je vsaka država predstavila svoje igre, ki so bile zelo zanimive. Sledil je še drugi del mednarodne večerje z odličnim finskim lososom, pečenim na tradicionalen finski način. Nekaj pogumnih Tabalugovcev pa se je odločilo za spanje pod milim nebom.

4. dan poti: Ves dan dež … Dopoldne smo imeli družbeno koristna dela v vasi. Mi smo pomagali starejši gospe postaviti ograjo, požagali smo dve brezi ter presadili nekaj rož. Popoldne nas je čakala dimna savna, iz katere smo prišli celi črni. Po večerji smo imeli še zadnji skupni večer, kjer smo se naučili nekaj korakov tradicionalnega finskega plesa. Sledilo je še druženje pozno v noč, naslednji dan pa nas je avtobus odpeljal na taborni prostor Evo.

Imeli smo se superfinofajn!